Servicegarantie
00:58
31-05-2019

Klanten kiezen voor servicegarantie

Als we de klanten van Limoco vragen wat de doorslag gaf in hun keuze van leverancier voor hun stofafzuiging, dan klinkt het vaak dat het een groot voordeel is als we snel ter plaatse kunnen zijn voor een eventuele snelle interventie. Machinestilstand kost een bedrijf immers handenvol geld en daarvoor proberen we onze klanten te behoeden.

Luc Jans (Business Unit Manager Profel Extrusie & Veredeling) licht de samenwerking toe: “Limoco is voor ons een vaste partner op het vlak van ventilatie. Doordat we al zo lang samenwerken met dezelfde mensen, kennen zij ons bedrijf en weten zij wat we nodig hebben. Dat betekent niet dat we ons altijd blindelings tot Limoco richten, want we doen regelmatig wel een benchmarking. Maar het feit dat Limoco zo dicht bij ons in de buurt gevestigd is en met eigen mensen werkt, is voor ons een bijkomend en belangrijk voordeel om met hen samen te werken.”

Ook bij Carl Carlens (Houthandel Carlens, Aarschot) horen we een gelijkaardig verhaal: “In eerste instantie hebben we ons oor te luisteren gelegd bij collega’s en klanten in de sector en bij leveranciers van machines. Wat de doorslag gaf bij onze keuze voor Limoco? Het vertrouwen dat ze uitstralen én de positieve feedback die we eerder over hen gekregen hadden. Daarbij komt nog dat het bedrijf niet zo ver van het onze gevestigd is, wat toch een verschil maakt wanneer een dringende interventie nodig zou zijn.”

Servicegarantie

En ook Guido Baens (Afwerkingsbedrijf Baens, Kinrooi) bevestigt: “De keuze voor Limoco lag voor de hand. Wij hebben al jaren een vertrouwensband met hen. En dat Limoco hier slechts 20 km vandaan gevestigd is, is een belangrijk bijkomend voordeel op het vlak van service en ondersteuning.”

Meer info en voorbeeldprojecten vind je op de website.

Tekst: Limoco
Beeld: Limoco

Interieurbouw online partners

StaalKomgrepen